Äntligen kan vi träffas på riktigt igen!

Äntligen kan vi träffas på riktigt igen och då vill vi att så många som möjligt ska kunna vara med på Högskolekonferensen. Därför har vi förlängt anmälningstiden till 23 juni.

Vi träffas i Piteå som är en spännande stad med historiska byggnader från tidigare sekels trästadsarkitektur. Kring Piteå finns den norrländska naturen med både slätt och skog, nationalälven Piteälven och inte minst Piteås skärgård.

Anmälan: Senast 23 juni till hans.bagge@byggtek.lth.se

Högskolekonferens äger rum 24-25 augusti (lunch-lunch) på Piteå Stadshotell. Sveriges Bygguniversitet bekostar övernattning och anordnar en busstransport från Kallax/Luleå till Piteå.

Högskolekonferensen är Sveriges bygguniversitets eget forum för aktuella frågor och utmaningar. Konferensen genomförs under två dagar för att ge utrymme för informella diskussioner. Årets konferens kommer att ha två teman: (1) Hur kan vi minska byggfelen och (2) Undervisningsformer post Corona – hur tar vi vara på erfarenheter.

Hoppas att vi ses i Piteå i augusti!

Det här inlägget postades i Nyheter, Startsida. Bokmärk permalänken.